Hírek

Elérhetőségek

A Turai Polgármesteri Hivatal új munkarendje

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus járvány terjedésének  megfékezése érdekében a Turai Polgármesteri Hivatalban 2020. november 9-től (hétfőtől)  a személyes  ügyfélfogadás kizárólag azokban az ügyekben biztosított, ahol a személyes megjelenést jogszabály írja elő.  A Hivatal munkatársai elérhetőek telefonon, emailben,  ügyfeleink beadványaikat eljuttathatják postai úton, a Hivatal főbejáratánál kihelyezett postaládába helyezve, a Hivatal központi email címére küldve,  ügyfélkapun vagy e-papíron.

Kérjük a Hivatal felkeresése előtt telefonon egyeztessenek ügyintézőinkkel!

Hivatal központi telefonszáma, titkárság : 06/28-581-020

adóügyek: 06/28-581-028, 06/30-319-0123

szociális és igazgatási ügyek: 06/28-581-025

hagyatéki ügyek: 06/70-797-6482  és  06/70-797-6455

műszaki ügyek: 06/28-581-022

pénzügy: 06/28-581-029 vagy 06/30-739-1194

anyakönyvvezető: 28/581-026 vagy 581-025, 06/30-739-1190

email: info@tura.hu

e-papír: https://epapir.gov.hu

 

Tura, 2020. november 8.

 

Köszönjük együttműködésüket és megértésüket !

 

                                                                                                           Dolányi Róbertné

                                                                                                          jegyző