Tisztelt Ügyfeleink!
A koronavírus járvány terjedésének megfékezése érdekében a Turai Polgármesteri Hivatalban 2020. november 9-től (hétfőtől) a személyes ügyfélfogadás kizárólag azokban az ügyekben biztosított, ahol a személyes megjelenést jogszabály írja elő. A Hivatal munkatársai elérhetőek telefonon, emailben, ügyfeleink beadványaikat eljuttathatják postai úton, a Hivatal főbejáratánál kihelyezett postaládába helyezve, a Hivatal központi email címére küldve, ügyfélkapun vagy e-papíron.
Kérjük a Hivatal felkeresése előtt telefonon egyeztessenek ügyintézőinkkel!
Hivatal központi telefonszáma, titkárság : 06/28-581-020
adóügyek: 06/28-581-028, 06/30-319-0123
szociális és igazgatási ügyek: 06/28-581-025
hagyatéki ügyek: 06/70-797-6482 és 06/70-797-6455
műszaki ügyek: 06/28-581-022
pénzügy: 06/28-581-029 vagy 06/30-739-1194
anyakönyvvezető: 28/581-026 vagy 581-025, 06/30-739-1190
email: info@tura.hu
e-papír: https://epapir.gov.hu
Tura, 2020. november 8.
Köszönjük együttműködésüket és megértésüket !
Dolányi Róbertné
jegyző