Tisztelt Ügyfeleink!
A Turai Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás kizárólag azokban az ügyekben biztosított, ahol a személyes megjelenést jogszabály írja elő. A Hivatal munkatársai elérhetőek telefonon, emailben. Ügyfeleink beadványaikat eljuttathatják
- postai úton,
- a Hivatal főbejáratánál kihelyezett postaládába helyezve,
- a Hivatal központi email címére küldve ( info@tura.hu)
- ügyfélkapun vagy e-papíron (: https://epapir.gov.hu)
Kérjük a Hivatal felkeresése előtt telefonon egyeztessenek ügyintézőinkkel!
Hivatal központi telefonszáma, titkárság : 06/28-581-020
adóügyek: 06/28-581-028, 06/30-319-0123
szociális és igazgatási ügyek: 06/28-581-025; 06/30-739-1190
hagyatéki ügyek: 06/70-797-6482 és 06/70-797-6455
műszaki ügyek: 06/28-581-022
pénzügy: 06/28-581-029; 06/30-739-1194
anyakönyvvezető: 28/581-026, 581-025; 06/30-739-1200
Tura,2021. január 5.
Dolányi Róbertné
jegyző