Személyi okmányok teljes körű ügyintézése a turai okmányirodában
A Pest Vármegyei Kormányhivatal Aszódi Járási Hivatala felhívja ügyfelei figyelmét, hogy a turai okmányirodában gépjármű-ügyintézés mellett továbbra is lehetőségük van az alábbi személyi okmányokkal és egyéb okmányirodai ügykörökkel kapcsolatos ügyintézésre:
- személyazonosító igazolvány ügyintézés
- személyazonosító igazolvány ügyintézéshez kapcsolódóan lakcímigazolvány kiállítása
- útlevél ügyintézés
- vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés
- nemzetközi vezetői engedélyek kiállítása
- elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje
- parkolási igazolvány ügyintézés
- ügyfélkapu regisztráció
- Nemzeti Egységes Kártyarendszer adatlap igénylése (diákigazolványhoz)
- adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból
- adatletiltási kérelmek átvétele
- Szabályozott Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások (RNY, RÉR, RKTA)
Nyitvatartás:
Hétfő: 8-16
Kedd: 8-16
Szerda: 8-18
Csütörtök: 8-12
Péntek: -
Cím: 2194 Tura, Petőfi Sándor tér 1.
Telefonos elérhetőség: 06 28 581 024
Pest Vármegyei Kormányhivatal