Hírek

Elérhetőségek

Személyi okmányok teljes körű ügyintézése a turai okmányirodában

Személyi okmányok teljes körű ügyintézése a turai okmányirodában

 

A Pest Vármegyei Kormányhivatal Aszódi Járási Hivatala felhívja ügyfelei figyelmét, hogy a turai okmányirodában gépjármű-ügyintézés mellett továbbra is lehetőségük van az alábbi személyi okmányokkal és egyéb okmányirodai ügykörökkel kapcsolatos ügyintézésre:

  • személyazonosító igazolvány ügyintézés
  • személyazonosító igazolvány ügyintézéshez kapcsolódóan lakcímigazolvány kiállítása
  • útlevél ügyintézés
  • vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés
  • nemzetközi vezetői engedélyek kiállítása
  • elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje
  • parkolási igazolvány ügyintézés
  • ügyfélkapu regisztráció
  • Nemzeti Egységes Kártyarendszer adatlap igénylése (diákigazolványhoz)
  • adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból
  • adatletiltási kérelmek átvétele
  • Szabályozott Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások (RNY, RÉR, RKTA)

 

Nyitvatartás:

Hétfő: 8-16

Kedd: 8-16

Szerda: 8-18

Csütörtök: 8-12

Péntek: -

Cím: 2194 Tura, Petőfi Sándor tér 1.

Telefonos elérhetőség: 06 28 581 024

 

Pest Vármegyei Kormányhivatal