Hírek

Elérhetőségek

Hirdetmény a Polgármesteri Hivatal működéséről

Tisztelt Ügyfeleink!

A  Turai Polgármesteri Hivatalban 2020. november 9-től  a személyes  ügyfélfogadás kizárólag azokban az ügyekben biztosított, ahol a személyes megjelenést jogszabály írja elő. Kérjük a Hivatal felkeresése előtt telefonon minden esetben egyeztessenek ügyintézőinkkel!

2020. november 24-től a Hivatal munkatársai naponta 8-12 h-ig a Polgármesteri Hivatalban fogadják telefonhívásaikat,  míg 13-16 h-ig  mobil telefonszámokon érhetők el az alábbiak szerint:

Hivatal központi telefonszáma, titkárság : 06/28-581-020

adóügyek: 06/28-581-028, 06/30-319-0123

szociális és igazgatási ügyek: 06/28-581-025, 06/30-739-1190

hagyatéki ügyek: 06/70-797-6482  és  06/70-797-6455

műszaki ügyek: 06/28-581-022

pénzügy: 06/28-581-029 vagy 06/30-739-1194, 06/30-638-4599

anyakönyvvezető: 28/581-026 vagy 581-025, 06/30-739-1200

 

Beadványaikat fogadjuk emailben a Hivatal központi email címén info@tura.hu, e-papír-on : https://epapir.gov.hu, ügyfélkapun, postai úton illetve a Hivatal főbejáratánál elhelyezett postaládába helyezve.

 

Tura, 2020. november 24.

 

Köszönjük együttműködésüket és megértésüket !

 

                                                                                                           Dolányi Róbertné

                                                                                                          jegyző