Tisztelt Ügyfeleink!
A Turai Polgármesteri Hivatalban 2020. november 9-től a személyes ügyfélfogadás kizárólag azokban az ügyekben biztosított, ahol a személyes megjelenést jogszabály írja elő. Kérjük a Hivatal felkeresése előtt telefonon minden esetben egyeztessenek ügyintézőinkkel!
2020. november 24-től a Hivatal munkatársai naponta 8-12 h-ig a Polgármesteri Hivatalban fogadják telefonhívásaikat, míg 13-16 h-ig mobil telefonszámokon érhetők el az alábbiak szerint:
Hivatal központi telefonszáma, titkárság : 06/28-581-020
adóügyek: 06/28-581-028, 06/30-319-0123
szociális és igazgatási ügyek: 06/28-581-025, 06/30-739-1190
hagyatéki ügyek: 06/70-797-6482 és 06/70-797-6455
műszaki ügyek: 06/28-581-022
pénzügy: 06/28-581-029 vagy 06/30-739-1194, 06/30-638-4599
anyakönyvvezető: 28/581-026 vagy 581-025, 06/30-739-1200
Beadványaikat fogadjuk emailben a Hivatal központi email címén info@tura.hu, e-papír-on : https://epapir.gov.hu, ügyfélkapun, postai úton illetve a Hivatal főbejáratánál elhelyezett postaládába helyezve.
Tura, 2020. november 24.
Köszönjük együttműködésüket és megértésüket !
Dolányi Róbertné
jegyző