Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatom Önöket, hogy a koronavírus- járvány elleni védekezés érdekében a Turai Polgármesteri Hivatalban 2020. március 16-tól határozatlan ideig az ügyfélfogadás szünetel, a Hivatal munkatársai ügyfeleket nem fogadnak.
Kizárólag azokban az ügyekben lehetséges az ügyfélfogadás, ahol jogszabály írja elő a személyes megjelenést. Ebben az esetben , a Hivatalban való megjelenés előtt ügyintézőinkkel szíveskedjenek telefonon egyeztetni .
A Polgármesteri Hivatal házipénztárában a készpénzes be- és kifizetések felfüggesztésre kerülnek. Esetleges fizetési kötelezettségeiket utalással szíveskedjenek rendezni, illetve csekket igényelhetnek telefonon vagy emailben.
A Turai Polgármesteri Hivatal vezetői, szervezeti egységei és munkatársai elérhetők telefonon és emailben.
Turai Polgármesteri Hivatal központi telefonszáma: 28/581-020, központi email címw: info@tura.hu
Ügyindítás lehetséges ügyfélkapun, e-papíron, emailben .
Az egyes szervezeti egységek közvetlenül az alábbi telefonszámokon érhetők el:
Adóügyek: 28/581-028; Szociális ügyek: 28/581-025; Hagyatéki ügyek: 28/581-022; Anyakönyvvezető: 28/581-026,581-025
Pénzügyi iroda: 28/581-029
Kérjük együttműködésüket !
Tura, 2020.március 14.
Dolányi Róbertné
jegyző